28 november 2012

Weblog van Gwendolyn Heath


Mijn naam is Gwendolyn Heath. Ik ben alleenstaande moeder van een schat van een zoontje. Ik blog sinds maart 2012, wat betekent dat ik nog best een 'newbee' ben.
Dit heb ik tot oktober 2012 voor NEWS OF PEACE gedaan. Christelijke Webloggers is een prachtig initiatief. Bedankt initiatiefnemers!

Ik schrijf voornamelijk over mijn leven met God. Wat Hij voor me heeft gedaan en wat Hij voor me doet. Met mijn getuigenissen wil ik mensen bemoedigen. Ik wil ze de grootheid van Hem laten zien. Als je Hem kent, wil je dat anderen Hem ook leren kennen. Daarbij is het ook onze taak om over Hem te vertellen. Via internet kun je veel mensen bereiken. Ik bid dat met elke blog er weer een zaadje geplant mag worden in het hart van de lezer. De heilige Geest doet de rest.
Soms schrijf ik ook maatschappelijk gerichte blogs. Dan kan het gaan over financiën, sport of opvoeden. Weer met als doel om de lezer inzicht te geven en tools om meer grip op diens financiën, lichamelijke gesteldheid of opvoeding te krijgen.

Eén keer per weer verschijnt er een blog van mij. In principe is dit elke woensdag (tot nu toe is me dat nog altijd gelukt). Ik weet niet hoe lang ik nog blijf bloggen. Mijn eigen plan was om het een jaar te doen, maar ik zie wel wat Gods plan is.

Tot ziens op mijn blog www.gwendolynheath.nl 
Gwendolyn Heath




2 opmerkingen:

  1. olivia Rustenberg28 november 2012 om 04:29

    Nou petje af, moeder zijn, werken, sporten en trainingen geven, bloggen..you go girl.
    Een trotse moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto trouwens. Ah ... je hebt zo'n goede blog! Twee keer in de week bloggen is ook leuk hoor. Maar dit past misschien beter bij je prioriteiten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.