07 november 2012

Weblog van Gerreke Petersen

Hoi allemaal,
Nu ga ik iets over mezelf vertellen, terwijl mijn blog vol staat van …. nou ja … mezelf. Ik deel graag ervaringen, emoties, gebeurtenissen, verhalen, gedichten en ook beeldmateriaal. Alles wat ik schrijf, schrijf ik zelf, tenzij ik het erbij heb gezet. Het laat zich raden dat schrijven en fotograferen dan ook mijn grootste hobby’s zijn, als ik mijn gezin even buiten beschouwing laat.
Wellicht mis je nu datgene wat ons samenbindt. Het geloof in onze Hemels Vader. Maar ik zie dat niet als hobby. Dat is wat mijn hele wezenlijke ik. Zonder mijn Hemelse Vader ben ik een ander mens. Hij zit in mij, ook al moet ik soms heel hard zoeken. Als ik bid weet ik dat Hij mijn handen vouwt en die behoefte om te bidden in mij legt.
Ik ben moeder van twee prachtige kids en getrouwd met manlief! Naast mijn gezin ben ik zzp’er van beroep. Dit beroep oefen ik uit tijdens de schooltijden van de kinderen en in de avonduren.
Ik wil je graag meer vertellen, maar veel over mezelf vind je op mijn blog. Neem gerust een kijkje op mijn blog www.verhalenencolums.blogspot.nl 

Veel lees- en kijkplezier! Heb je vragen? Schroom niet, maar mail me: gerreke_2@hotmail.com.

Hartelijke groet,
Gerreke Petersen






1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.