11 oktober 2012

Weblog van Ron de Graaff


Graag wil ik je verwelkomen op mijn blog! Mijn naam is Ron de Graaff en ben getrouwd met Grietje Abraham. Onze vier kinderen wonen zowel in Nederland als het buitenland. Ik heb compassie met ouderen (werk), verstandelijk beperkte mensen (één van onze kinderen) en andere bijzondere mensen. 

In mijn persoonlijke levensovertuiging heb ik een ontwikkeling doorgemaakt van reformatorisch naar evangelisch en ben daarin inmiddels halverwege de terugweg. Om enigszins te duiden waar ik sta, noem ik mijzelf dan maar 'refangelisch'. Een rijke bron dus om te bloggen over van alles en nog wat. Onder het motto 'Schrijven is kijken met je ogen dicht‘ wil ik je graag meenemen in mijn vertelsels over het dagelijks leven. Soms met een knipoog en dan weer als een parel van troost. Zo hoop ik aan de lezers met mijn blog een moment van bemoediging en ontspanning te bieden! 

Van harte nodig ik je uit op mijn blog www.rondegraaff.blogspot.nl.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.