03 oktober 2012

Weblog van Nelly van der Bas

Mijn naam is Nelly van der Bas. Mijn grote hobby is schrijven.
Kinderboeken, romans en gedichten. Te zien op www.nellyklop.nl (mijn eerdere naam). En natuurlijk mijn blog 'Rijk leven/Rich life' www.nellyvdbas.blogspot.com

Het belangrijkste in mijn leven is om Gods Naam groot te maken. De mensen moeten weten wie Jezus is. Dat is mijn leven. Niets is zo rijk, dan te leven met en voor Jezus Christus. Dat gun ik iedereen. Daarom schrijf ik ook dit blog en ook om mensen te bemoedigen vanuit Gods Woord. Er is op het blog ook altijd de mogelijkheid om vragen te stellen.



Dit bericht is bijgewerkt in mei 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.