12 oktober 2012

Weblog van Mirjam van de Steeg

Hallo bloggers,

Mijn naam is Mirjam van de Steeg. Ik ben 35 jaar, getrouwd met Jan en moeder van 2 fantastische dochters. Ik ben ruim een jaar geleden begonnen met bloggen en merk hoe fijn het is om dingen te delen. Gewone dagelijkse dingen over het werk in de thuiszorg, de belevenissen met de kinderen en de omgang met God. Mijn doel is om met een knipoog een serieus onderwerp aan de orde te brengen en zo weer anderen te bemoedigen.

Waar ik enorm van kan genieten is een wandeling in de natuur, een lekker bord eten met vrienden, schilderen en lezen. En natuurlijk niet te vergeten: Zingen op de fiets.

Veel leesplezier toegewenst op: www.mirjam-alleswatademheeft.blogspot.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.