16 oktober 2012

Weblog van Hinke Smit


Hallo, mijn naam is Hinke Smit. Ik heb sinds 2006 een weblog: www.buitenwoel.blogspot.nl

Ik ben getrouwd met Klaas. We hebben vier volwassen dochters en vijf kleinkinderen. Ik schrijf vooral over de gewone en toch bijzondere dingen die ik in het leven tegenkom, zoals het genieten van de tuin en wat daaruit voortkomt, mijn werk en de cursussen die ik doe (ik ben contextueel en pastoraal hulpverlener), over wie God voor mij is en wat het geloof mij brengt. Ook vind ik het heerlijk om tussen de bedrijven door even lekker creatief bezig te zijn. Regelmatig schrijf ik iets over een boek wat ik heb gelezen, want lezen is ook een grote hobby van mij.

Hartelijke groet,

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.