13 oktober 2012

Weblog van Erwin de Ruiter

'For I Have Seen' is een blog over hoe gewone mensen Jezus volgen en is onderdeel van uitgeverij Stad op een berg.

Mijn naam is Erwin de Ruiter (1980), ben getrouwd met Lilian en samen hebben wij vier kinderen. Naast echtgenoot en vader ben ik actief als uitgever, auteur, trainer, coach en adviseur. Dit probeer ik enthousiast, betrokken, gepassioneerd en optimistisch te doen. Ik ben altijd in voor een goed gesprek onder het genot van een wijntje. Weten wat ik nog meer doe? Check: www.erwinderuiter.com 

Daarnaast heb ik nu: Chesterton.nu

Met dit Nederlandstalige blog wil ik G.K. Chesterton meer bekendheid geven in het Nederlands taalgebied. 

Gilbert Keith Chesterton (1875-1936) was een Engels journalist, schrijver, kunstcriticus, dichter, apologeet, essayist, en nog veel meer. Dit alles deed hij met flair, scherpe humor en intellect. Hij is een van de grootste schrijvers en denkers van de 20e eeuw. Benoemd als eredoctor van drie universiteiten bleef hij zichzelf met name als journalist zien. Een van zijn grootste eigenschappen was zijn bescheidenheid.





Dit bericht is bijgewerkt in mei 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.