23 september 2012

Weblogs van Yvonne Nederend


Hallo, mijn naam is Yvonne en ik ben getrouwd met Gerard. Onze zoon Johan studeert op dit moment aan de TU Delft voor werktuigbouwkunde. Ik ben verpleegkundige, maar niet werkzaam hierin. Graag zou ik een combinatie maken van werken en 'creativiteits therapie'. Ik ben op zoek naar zo'n leuke combinatiebaan. Samen zijn we mede-eigenaar en betrokken bij Jarsons BV, een internet community die zich richt op talentontwikkeling.

Ik heb drie blogs:
www.creativeworship-workshop.blogspot.nl
www.taraski.blogspot.nl
www.vrijisvrij.blogspot.nl

Ik ben in 2007 mijn eerste blog gestart - alleen gestart - en het daarbij gelaten. In 2011 gestart met een nieuwe blog, na een nieuwe ontdekking voor mijzelf in creatieve aanbidding. Wat ik niet met woorden kon zeggen, kwam er uit in mijn creativiteit.

De liefde, die de Vader mij heeft gegeven, teruggeven. God, de Vader, ontmoeten en Hem (meer) leren kennen door creativiteit, omdat Hij creatief is.
Op mijn blog van "Tarasiki" vertel ik van ons landbouwproject in Wit Rusland en nog meer. Onlangs heb ik nog een blog gestart: VRIJ IS VRIJ!  Deze blog vertelt over: Wat is vrij? Vrij in de zin van niet werken en vakantie houden tot vrij zijn in Christus. De eerste stukjes gaan over onze vakantiehuisjes.
We komen regelmatig in Belarus (Wit-Rusland) en bieden ondersteuning aan een internaat van volwassen gehandicapten, waar we een landbouwproject zijn gestart. Met elk bezoek geef ik daar creatieve workshops aan de bewoners. Daarnaast bezoeken we een "school of arts", een baptistengemeente en verslavingsklinieken. Tevens zijn we actief in de gemeente als kringleiders.


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.