16 september 2012

Weblogs van Marja Meijers


Hoi, mijn naam is Marja Meijers en ik ben gelukkig getrouwd met Jan Verschoor, wij hebben geen kinderen. Ik ben al in 2006 begonnen met bloggen, eerst in het Engels, later ook in het Nederlands. Ik werk 3 dagen per week in loondienst, ben freelance schrijfster, enthousiast spreekster en auteur van verschillende boeken. Mijn werk wordt zowel in Nederland als in de USA uitgegeven. In 2011 ontving mijn Engelstalige boek Grace of Giving de ‘Readers Favorite’ publieksprijs in de USA voor ‘Best Christian Non Fiction’. Naast een maandelijkse column in Opwekking Magazine schrijf ik wekelijks op mijn weblog Frisse Kijk op Oude Waarheden en ben ik als mede-eigenaar betrokken bij Jarsons BV, een internetcommunity die zich richt op talentontwikkeling. Die betrokkenheid leidde eerder dit jaar tot het opstarten van mijn eigen bedrijf Frisse Kijk.

Als we niet op reis zijn, wonen we in de Zuid-Hollandse polder, waar ik tijdens het fietsen over de dijk inspiratie opdoe voor mijn artikelen, blogs en boeken. Wij zijn de oprichters van Traveling Light, een stichting die zich ten doel stelt praktische hulp, financiële steun en geestelijke bemoediging te bieden aan bestaande christelijke organisaties en gemeenschappen in Europa en het Middellandse Zee gebied. Wij ondersteunen liefst kleinschalige projecten. Als vrijwilligers zetten wij ons wereldwijd graag in voor Teen Challenge, een internationale christelijke organisatie voor drugs en alcohol rehabilitatie met meer dan 1100 centra in 90 landen.

Samen geven we regelmatig praktische en leerzame workshops over het christelijk geloof tijdens conferenties en seminars in binnen- en buitenland. Ook daar doe ik inspiratie op voor mijn blogs!

Mijn weblogs:


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.