08 september 2012

Weblogs van Martine van den Brink

Hoi!

Mijn naam is Martine van den Brink en in maart 2012 ben ik gestart met een kookblog. Op deze blog deelde ik in eerste instantie recepten met weinig zout. Daarnaast gaf ik tips en trucs om op een eenvoudige manier minder zout te eten.
Door het koken met minder zout ontdekte ik dat ik koken eigenlijk heel leuk vind, en door de jaren heen ben ik er steeds enthousiaster voor geworden.
Eind 2013 veranderde mijn manier van eten drastisch en ging ik het programma ‘Grip op Koolhydraten’ van Yvonne Lemmers volgen. Al snel was mijn zoutarme dieet niet meer nodig en viel ik vele kilo’s af.
Met mijn voeding veranderde ook mijn recepten. Wil je meer lezen over gezonde, koolhydraatbewuste voeding? Zoek je gezonde recepten? Bezoek dan eens mijn blog www.dekeukenvanmartine.nl en laat je inspireren.

Op mijn foodblog schreef ik ook af en toe een persoonlijk stukje. Ik heb een aangeboren hartafwijking en dat heeft veel consequenties voor mijn leven. Berichten over mijn gezondheid/hartafwijking kregen vaak veel reacties. Ook wordt er regelmatig gevraagd of ik niet méér over mijn lichamelijke situatie wil schrijven.
Tot nu toe was mijn antwoord daarop altijd negatief. Want ik vind dat 'De keuken van Martine' eigenlijk zoveel mogelijk over koken, recepten en voeding moet gaan, en niet over Martine zelf.
Omdat ik wél meer over persoonlijke zaken wilde gaan schrijven, ben ik in april 2016 gestart met een tweede blog, Martine vertelt… (www.martinevertelt.blogspot.nl)

Ik lees graag je reactie op mijn blogberichten!

Sinds juni 2016 ben ik mede-beheerder geworden van dit weblog voor christelijke webloggers. Nog een nieuwe uitdaging dus, spannend!

Martine van den Brink



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.