20 september 2012

Weblog van Harry Schuurman


Mijn naam is Harry Schuurman. Ik ben getrouwd met Andrea en heb drie dochters.
Van huis uit ben ik gelovig opgevoed, maar echt ermee bezig was ik niet. In 2010 is eigenlijk de omslag gekomen.
Mijn vrouw en ik hebben toen een gemeente gevonden bij ons in de stad die ons enorm aansprak. Vanaf de eerste dag dat we geweest zijn, zijn we ook niet meer weggebleven.
In 2011 hebben wij ons laten dopen, door onderdompeling in de IJssel. Ik was als kind ook wel gedoopt, maar we vonden het nodig om het op deze manier nog eens te doen.

Sinds april 2012 ongeveer ben ik begonnen met mijn blog God en Wij. Hierin haal ik verschillende zaken aan die mij op dat moment bezighouden, of die in mijn omgeving spelen.
Gebeurtenissen met altijd een reflectie naar de Bijbel. In mijn eigen woorden schrijf ik dan op wat er gebeurt en hoe je die situatie vanuit een Bijbels perspectief zou kunnen bekijken.
Hoewel ik het meestal voor mezelf schrijf om me in het onderwerp te verdiepen, is het leuk om te horen dat veel mensen er vaak wel iets mee kunnen.

Mijn blog is te vinden op: www.godwij.blogspot.nl
Mijn tweede blog met korte stukjes kun je vinden op On the go
Wie weet zie ik jullie daar nog eens.

Harry Schuurman


3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.