14 september 2012

Weblog van Aritha Vermeulen

Mijn naam is Aritha Vermeulen en in het dagelijks leven ben ik een moeder van zes opgroeiende kinderen. Daarnaast vind ik de tijd om te schrijven, wat ik met erg veel plezier doe. Naast het onderhouden van enkele blogs, werk ik met heel veel plezier en enthousiasme aan verschillende boeken. Het liefst een beetje door elkaar omdat ik van afwisseling houd. Aan onderzoek besteed ik erg veel tijd omdat ik research erg belangrijk vind. 
Mijn laatste boek gaat over een Saksisch meisje in de vroege middeleeuwen in Europa: Senta’s bruidsvlucht. Verder ben ik dol op lezen, recenseren, Pinterest, koffie en chocolade. Ik heb een hekel aan ruzie, te veel prikkels en tandartsbezoekjes. Wat betreft bloggen, wil ik graag mijn wekelijkse schrijfblog onder jullie aandacht brengen: www.arithavermeulen.blogspot.nl Toen ik in 2010 met deze weblog begon, was het mijn bedoeling iedere week iets te schrijven over mijn bezigheden als auteur. In de praktijk kwam het er na verloop van tijd echter op neer, dat ik de ene keer wel iets te vermelden heb en een andere week soms helemaal niets. Van harte welkom om mij op deze blog te volgen. 
Ik waardeer het als je een reactie plaatst.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.