21 september 2012

Weblog van Loïs Lessom

Hallo, mijn naam is Loïs Lessom, althans, dat is een pseudoniem. Ik heb sinds een tijdje een blog dat "buhdenksoltjus" heet. Daarin schrijf ik van alles. Soms over mijn gezin met 4 opgroeiende dochters, soms over mijn ziekte (fybromialgie), dan weer over de inrichting van mijn huis. Af en toe een zelfgemaakt gedicht, en vaak een overdenking. 
Ik houd van God en van zijn zoon Jezus. Ik houd van de Geest die je kan vernieuwen en heiligen. Ik merk dat dat veel in mijn leven aan de orde is en ik ben iemand die dat graag deelt. 
Kom gerust eens kijken, en laat vooral een berichtje achter wat je van mijn aanpak vindt, want ik ben heel benieuwd hoe de dingen die ik opschrijf overkomen. Je kunt van elkaar leren, toch?





1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.