31 augustus 2012

Weblogs van Wendy Born


'Want uit Hem en door Hem en tot Hem zijn alle dingen: Hem zij de heerlijkheid tot in eeuwigheid! (Rom. 11:36)

Bovenstaand Bijbelvers is een belangrijk vers in mijn leven. Het is mijn verlangen om elke dag steeds meer te groeien in mijn geloof in Jezus Christus en om meer en meer een vrouw naar Gods hart te worden.
Het is mijn doel in het leven ernaar te jagen de vrouw te zijn die God wil dat ik ben zodat ik in alles wat ik doe Hem mag grootmaken en verheerlijken.

Mijn naam is Wendy Born-van den Brink, ik ben in 1990 getrouwd met Bram en samen hebben wij vier kinderen. In het dagelijks leven ben ik 'manager van het gezin'. Naast ons huwelijk en de zorg voor ons kinderen en het huishouden heb ik vele bezigheden en heb ik een brede interesse. Op mijn website www.wendyborn.nl is hiervan een kleine impressie te vinden met oa. diverse links naar mijn andere weblogs.

Hopelijk zijn mijn weblogs ook voor jou een middel om opgebouwd en bemoedigd te worden en zo te mogen groeien in je geloof...

Links naar mijn weblogs:


Dit bericht is bijgewerkt in juni 2015.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.