31 augustus 2012

Weblog van Tineke van t Veer

Ik ben Tineke van ‘t Veer, dertiger, bijna veertiger en getrouwd met Cees. Samen hebben wij drie mooie en vooral pittige meiden. 

En vooral ben ik ook christen, blogger, hobbyfotograaf en werk ik parttime als ambtenaar en jongerencoach.
Ik houd erg van mijn Heer, mijn gezin, mijn camera, chocolade en koffie, van de lente, lavendel, zingende vogels en de geur van pas gemaaid gras. 
Zo ben ik ook een denker en een zoeker over alles wat mij inspireert en de mooie kant van het leven laat zien… het geloof, het zoeken naar dankbaarheid te midden van de chaos, het op beeld vastleggen van Gods schepping, inspiratie voor ‘stilte’ en de identiteit van de mens in het licht van de wereld. Je zult veel blog- en beeldberichten over deze mooie onderwerpen tegenkomen. Maar ik neem je niet alleen mee langs de mooie wegen. We gaan ook de minder mooie paden op en zelfs aan de slechte wegen ontkomen we niet…

Kom je snel mee lezen? Je bent welkom op Embrace life (leven - ontdekken - geloven - genieten)



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.